Differentiated strategies for digital innovation on television: traditional channels vs. new entrants - Université Paris 1 Panthéon-Sorbonne Accéder directement au contenu
Article Dans Une Revue Observatorio (OBS) Année : 2013

Differentiated strategies for digital innovation on television: traditional channels vs. new entrants

Joëlle Farchy
  • Fonction : Auteur
  • PersonId : 838317
  • IdRef : 031286666
Heritiana Ranaivoson
  • Fonction : Auteur
  • PersonId : 845378
Mathilde Gansemer
  • Fonction : Auteur
Fichier non déposé

Dates et versions

halshs-00977679 , version 1 (11-04-2014)

Identifiants

  • HAL Id : halshs-00977679 , version 1

Citer

Joëlle Farchy, Heritiana Ranaivoson, Mathilde Gansemer. Differentiated strategies for digital innovation on television: traditional channels vs. new entrants. Observatorio (OBS), 2013, 7 (4), pp.23-44. ⟨halshs-00977679⟩
57 Consultations
0 Téléchargements

Partager

Gmail Facebook X LinkedIn More